poniedziałek, 25 stycznia 2016

Pasta z sardeli zwanych anchois

Już dawno za mną chodziła pasta z anchois, czyli po polsku sardeli, miał być dip jest pasta z jajek z dodatkiem tych małych rybek. Smak całkiem inny niż pasta z makreli czy też łososia lub innych ryb wędzonych. Idealnie nadaje się do faszerowania jajek jak i jako pasta na grzanki.



Składniki


4 jajka ugotowane na twardo

1 łyżeczka kaparów
1 łyżeczka zalewy z kaparów
3 duże lub 4 średnie suszone pomidory
4 małe sardele
1 łyżeczka zalewy z pomidorów suszonych
1 łyżka musztardy (u mnie ostra rosyjska więc ja już pieprzu nie dodawałam)
sól, pieprz do smaku

Do miseczki, lub blendera (niestety mój już odmawia mi posłuszeństwa) dodajemy wszystkie składniki i miksujemy lub blendujemy na gładką masę, całość doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Uwaga sardele są słone więc z solą ostrożnie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz