wtorek, 29 marca 2016

Sałatka ze śledziem i czerwoną fasolą

Miałam zrobić szube, ale zapomniałam o zmianie czasu i pewnie bym się nie wyrobiła, Poszperałam w internecie, przeszukałam zapasy i z tego co było powstała moja sałatka. Jak się przegryzła po 2 h to wyszła bomba smakowa. Gorąco polecam.


Składniki


2 opakowania śledzi a'la matias w oleju (400 g)
1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka kukurydzy
3-4 ogórki kiszone
1 jabłko duże 
1 cebula średnia
3 jajka ugotowane na twardo
majonez
pieprz

Śledzie kroimy w drobną kostkę, fasolę i kukurydzę odsączamy na sitku. Ogórki kiszone kroimy w kosteczkę. Jajka przeciskamy przez krajaczkę/szatkownicę do jajek. Obrane jabłka też przez nią przeciskamy lub kroimy w drobną kostkę. Wszystkie składniki przerzucamy do miski dodajemy majonez i mieszamy. Doprawiamy pieprzem (śledzie są dość słone więc już soli nie dodałam). Wstawiamy do lodówki na 2 h wówczas wszystkie składniki zmiękną i smaki się przegryzą.

1 komentarz: