czwartek, 14 stycznia 2016

Szybka pizza 3 sery

Mega szybka pizza bo na cieście francuskim. U mnie w lodówce zawsze leżakuje jedno lub dwa ciasta. Tak na wszelki wypadek jak na przykład odwiedziny niezapowiedzianych gości. Składniki oczywiście dowolne, byłąm przed zakupami więc korzystałam z tego co pozostało w lodówce.


Składniki


1 ciasto francuskie
mała gałązka pomidorów koktajlowych
2 czerwone cebule (biała mi się skończyła :))
1 opakowanie szynki szwarcwaldzkiej (100 g ja kupuje w Lidlu)
1/2 opakowania sera feta ok 100-150g (standardowo Mlekovity tu był ten w niebieskim opakowaniu)
1 ser camembert (1 opakowanie standardowe to 120 g)
trochę gorgonzoli (opcjonalnie po prostu leżał w lodówce taki kawałek 2 cm i mi miejsce zajmował)
ketchup
oliwa czosnkowa,oliwa chilli (opcjonalnie do polania pizzy)

Piekarnik rozgrzewamy do temp 220 stopni. Ciasto rozkładamy na blasze do pieczenia (może być na papierze w które jest zawinięte ciasto). Smarujemy ketchupem, na ketchup układamy pokrojoną w piórka cebulę, na nią szynkę szwarcwaldzką (ja swoją pokroiłam na 4 części i takie kawałki rozkładałam na cieście) na to kładziemy przekrojone na pół pomidory koktajlowe i na wierzch rozkładamy pokrojone w kostkę 3 rodzaje sera. Całość wkładamy do piekarnika na 15-20 min. Tak by ciasto francuskie nam się ładnie przyrumieniło, wówczas będziemy mieć pewność że będzie kruche a nie ciapą od spodu.
Gotowe ciasto polewamy np oliwą smakową lub też naszymi ulubionymi sosami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz